בניגוד למגמה המקרו-כלכלית הקודרת ולשוק הנפקות (IPO) מנומנם למדי, סטארט-אפ סייבר ישראלי רשם הופעת בכורה מוצלחת במיוחד בוול סטריט כשהצליח לגייס 50 מיליון דולר. ההנפקה זכתה לביקושי יתר משמעותיים, נתון המדגיש את התיאבון הבלתי מתפשר של המשקיעים לפתרונות אבטחת מידע מתקדמים.

החברה, שמתמחה בזיהוי איומים מבוסס בינה מלאכותית (AI) עבור תשתיות ענן, הצליחה להשיג מכפילי שווי פרמיום שכמעט ולא נראו מאז ימי השיא של בועת ההייטק. "זוהי הבעת אמון אדירה לא רק בטכנולוגיה הייחודית שלנו, אלא בחוסן של האקו-סיסטם הישראלי כולו", אמר מנכ"ל החברה בטקס צלצול הפעמון בבורסה.

אנליסטים בתעשייה מציינים כי בעוד שגופי ההשקעות זהירים מאוד כיום לגבי השקעות טכנולוגיה כלליות, קרנות הון סיכון ומשקיעים מוסדיים עדיין מוכנים לפתוח את הארנק עבור חברות שמציגות מסלול ברור לרווחיות.

ההצלחה הזו מוכיחה שחברות המציעות פתרונות קריטיים ובלתי ניתנים להחלפה עבור ארגונים, יכולות לשגשג גם בשוק דובי מאתגר.